پارچه پرشیا مکانیک

خرید عمده پارچه پرشیا مکانیک، در سال های اخیر به دلیل بالا بودن قیمت پارچه ترگال این محصول جای خود را در بازار لباس های فرم و مانتو، در ایران باز کرده است. صنایع نساجی مهنام با استفاده از بروزترین ماشین آلات اقدام به تولید پارچه پرشیا نموده است. امروز با افتخار می توان گفت تمامی محصولات تولید شده در صنایع نساجی مهنام اعم از پارچه پرشیا ( مکانیک )، پارچه ترگال ساده و ترگال کجرا و … از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چرا که پارچه های تولید شده در صنایع نساجی مهنام از مرغوب ترین مواد اولیه و از بروزترین ماشین آلات نساجی  در تولید و تهیه آن استفاده شده است. صنایع نساجی مهنام با داشتن واحد تحقیق و توسعه، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا پارچه پرشیا ( مکانیک ) تولید شده در این صنایع از مرغوبیت خاص برخوردار باشد.

چرا پارچه پرشیا مکانیک از محبوبیت خاصی در ایران برخوردار است ؟

پارچه پرشیا (مکانیک) یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین پارچه در میان خریداران  پارچه است که در بازار های سراسر کشور به صورت عمده و جزء به خرید فروش می رسد. همچنین به دلیل کیفیت بالا و عدم نیاز به اتو کردن پس از شستشو و دوام خوب آن و با داشتن ویژگی مهم عدم گوله شدن بر روی سطح پارچه نظر بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان پارچه  را به خود جلب کرده است.

موارد مصرفی و فروش پارچه پرشیا

پارچه پرشیا ( مکانیک ) دارای ویژگی های بسیار مناسبی می باشد. این ویژگی ها شامل مزیت ضد چروک بودن پارچه، لطافت و نرمی پارچه، تثبیت رنگ پارچه و بدون کش بودن، بدن نما نبودن، زیر دست لخت، مقاومت و کشش بالا و … می توان اشاره کرد. پارچه پرشیا مکانیک در بازار از قیمت مناسب تری نسبت به پارچه هایی مانند ترگال برخوردار می باشد، که همین ویژگی ها سبب افزودن روزافزون درخواست تولید کنندگان البسه شده است. حال به برخی از موارد مصرفی پارچه پرشیا مکانیک خواهیم پرداخت.

۱. پارچه فرمی و مانتویی

۲. پارچه فرم مدارس 

صنایع نساجی مهنام تولید کننده انواع پارچه های فرمی و مانتویی

یکی از مهمترین دغدغه های تولیدکنندگان لباس فرمی چروک شدن و تثبیت رنگ لباس کارمندان می باشد. به صورتی که تولید کنندگان همواره به دنبال مرغوب ترین پارچه برای تولید محصولات خود می باشند. حال پارچه پرشیا مکانیک به دلیل آنکه در تولید و همچنین در بافت آن از نخ رنگ شده استفاده شده است. همین امر سبب شده تولید کنندگان از لحاظ ثبات رنگ اطمینان خاطر داشته باشند. پارچه پرشیا مکانیک با دارا بودن خاصیت ضد چروک شدن لباس نیز سبب استقبال انبوهی از تولید کننده گان لباس مدارس و کلیه مصرف کنندگان پارچه فرمی و پارچه مانتوی برای تولید لباس کارمندان شده است. 

چه چیزی پارچه پرشیا مکانیک مهنام را متمایز می کند ؟

صنایع نساجی مهنام با استفاده از بروزترین ماشین آلات اقدام به تولید پارچه پرشیا مکانیک نموده است. امروز با افتخار می توان گفت تمامی محصولات تولید شده در صنایع نساجی مهنام اعم از پارچه پرشیا ( مکانیک )، پارچه ترگال ساده و ترگال کجرا و … از کیفیت بالایی برخوردار هستند. چرا که پارچه های تولید شده در صنایع نساجی مهنام از مرغوب ترین مواد اولیه و از بروزترین ماشین آلات نساجی  در تولید و تهیه آن استفاده شده است. صنایع نساجی مهنام با داشتن واحد تحقیق و توسعه، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا پارچه پرشیا ( مکانیک ) تولید شده در این صنایع از مرغوبیت خاص برخوردار باشد.

نکات مهمی که باید در هنگام خرید پارچه پرشیا مکانیک دقت کرد:

  1. لطافت و نرمی پارچه 
  2. گرماژ پارچه
  3. یک دست و یکنواختی پارچه 
  4. عدم کسر شدن در هنگام اتو کردن پارچه 

لطافت و نرمی پارچه : 

نرمی و لطافت پارچه یکی از پارامتر های اساسی می باشد که موجب محبوبیت، افزایش فروش محصول در بازار می شود. این محصول با نخ ها سینگل بافته شده است،چرا که بایستی در فرایند تکمیل این نخ های سینگل از هم باز شده و پارچه از لطافت و نرمی خوبی برخوردار باشد.

گرماژ پارچه:

همانطور که می دانید میزان گرماژ یک پارچه از مواردی است که می تواند کیفیت و مرغوبیت یک محصول تاثیر بگذارد. بهترین میزان گرماژ در پارچه پرشیا مکانیک ۲۴۰ گرم می باشد.

یکدست و یکنواختی پارچه:

یکدست و یکنواختی پارچه، یکی از ویژگی های مهم این محصول به حساب می آید. با توجه به اینکه رنگ های به کار رفته در این محصول رابطه مستقیمی با یکدست و یکنواختی پارچه پرشیا مکانیک دارند. پس می بایست در تولید این پارچه به خوبی به این نکته دقت شود.

عدم کسر شدن در هنگام اتو کردن پارچه ( زیر اتو داشتن ) :

از نکات بسیار مهم این محصول می باشد که در هنگام خرید باید قبل از برش دقت کرد. برای اگاه شدن از کیفیت پارچه باید یک تکه از پارچه را طول عرض آن را اندازه گیری می کنیم. و اتو را در در دمای ۶۰ درجه سانتی گراد قرار داده و پس از اتو کردن دوبار طول عرض آن را اندازه گیری می کنیم و میزان کم شدن پارچه را دوباره اندازه گیری کنیم.

قیمت پارچه پرشیا مکانیک در بازار ایران

پارچه پرشیا مکانیک با داشتن خاصیت ها و ویژگی های بسیار زیاد، قیمت مناسب تری نسبت به پارچه ترگال دارد. یان را باید در نظر گرفت که قیمت پارچه پرشیا مکانیک و همچنین هر نوع پارچه ای با توجه به مرغوبیت و کیفیت پارچه تعیین می شود. اکنون شما با مطالعه این بخش می توانید کیفیت و مرغوبیت پارچه پرشیا مکانیک را تشخیص دهید. صنایع نساجی مهنام این فرصت را برای شما مشتریان و هم میهنان عزیز فراهم کرده است. شما می توانید با خرید مستقیم از کارخانه صنایع نساجی مهنام پارچه پرشیا مکانیک را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری کنید. چرا که با خرید مستقیم از کارخانه بسیاری از واسطه ها و همچنین هزینه ها کم شده و شما می توانید محصول  را با قیمت بسیار مناسب خریداری بفرماید.

تنوع رنگ بندی بالا پارچه پرشیا مکانیک

پارچه پرشیا مکانیک همانطور که تا کنون شرح داده شد پارچه ای است با مزیت ها ی فراوان که از محبوبیت خاصی در بازار های تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در ایران برخوردار می باشد. صنایع نساجی مهنام جهت رفاه مشتریان و هم میهنان عزیز پارچه پرشیا مکانیک را با تنوع رنگ بالا تولید می کند. جهت سفارش و خرید عمده پارچه پرشیا مکانیک شما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

صنایع نساجی مهنام با دادن تضمین کیفیت نسبت به ایرادات محصولات خود پاسخگو شما مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می باشد. و همچنین امکان ارسال قواره از این محصول برای آزمایش و تست کیفیت و مرغوبیت پارچه پرشیا مکانیک موجود می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian