پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ )

این پارچه با نام های تجاری شانتون پلاس یا شانتون دو نخ در بازارهای ایران عرضه می شود. پارچه شانتون پلاس هم مانند پارچه شانتون می باشد با این تفاوت که نرمی و لطافت در پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ )  بیشتر می باشد. پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) همچنین از لحاظ ظاهری دارای افکتهای مشکی بیشتر نسبت به پارچه شانتون است.شانتون پلاس پارچه ای است که کمی کش می آید، ایستایی خوبی دارد، چروک نمی شود، پرز یا گوله گوله نمی شود و بسیار مناسب برای استفاده در فصل بهار و تابستان می باشد.

معرفی ویژگی های پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ )

پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) دارای ویژگی و خاصیت ها فراوانی می باشد. اکنون به معرفی و بررسی برخی از این ویژگی ها مهم این پارچه می پردازیم. پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) از راحتی و خنکی خوبی برخوردار است که داشتن این ویژگی سبب می شود در فصل گرما پارچه خوبی برای دوخت مانتو به حساب  آید.همین ویژگی سبب محبوبیت و خرید پارچه شانتون پلاس در بسیاری از تولید کنندگان مانتو شده است. 

دلایل اصلی خرید پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ )

پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) به دلیل قیمت مناسب و تنوع رنگ بندی این محصول از جمله پارچه های مناسب جهت دوخت مانتوهای اسپرت  برای تولیدی می باشد. پارچه های شانتون و شانتون پلاس در مصارفی به جز دوخت لباس و مانتو نیز کاربرد دارد. پارچه مبلی، پارچه رو تختی، پارچه رومیزی، پارچه کوسن، پارچه پرده و … را می توان از مصارف دیگر پارچه شانتون و شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) دانست.

از دیگر نکات و ویژگی های  مهم پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) عدم گوله گوله شدن ( تل کردن ) بر روی سطح پارچه و همچنین عدم نیاز به اتو کردن پس از شست و شوی و همچنین دوام خوب این پارچه  می باشد. حال به معرفی مهم ترین ویژگی های این پارچه می پردازیم :

۱- عدم گوله گوله شدن ( تل کردن ) پارچه

۲- دوام خوب و بدون آب رفت در شست و شوی زیاد

۳- عدم نیاز به اتو پس از شست و شوی پارچه

۴- مناسب همه فصول

۵- نرمی و لطافت خوب پارچه

۶- ثبات رنگ و نقش پارچه

۷- قیمت مناسب پارچه شانتون پلاس 

۸- سبک و راحت بودن

عدم گوله گوله شدن ( تل کردن ) در سطح پارچه

یکی از مهمترین دغدغه ها و معضلات جامعه تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه عدم گوله گوله شدن و به اصطلاح تل شدن سطح پارچه می باشد این معضل از یکی از فاکتور های مهم در تشخیص کیفیت و مرغوبیت پارچه می باشد.پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) با داشتن ویژگی عدم گوله گوله شدن سطح پارچه یکی از انتخاب ها تولیدکنندگان مانتو و لباس های فرمی می باشد.

دوام خوب و مقاوم در شست و شوی زیاد 

یکی دیگر از معضلات مصرف کنندگان پارچه، آب رفت پارچه در هنگام شست و شوی زیاد می باشد.پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و در هنگام شست و شوی زیاد بدون اب رفت می باشد

طریقه شست و شوی: با آب دمای ۴۵ درجه شسته شود و اتو کشی در دمای معمولی انجام شود.

عدم نیاز به اتو پس از شست و شو

پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) از معدود پارچه ها است که نیاز به اتو کردن پس از شست و شوی ندارد. چروک شدن مداوم  و به اصطلاح از ریخت افتادن لباس از مشکلات همه ما می باشد که روزانه با آن دست وپنجه نرم می کنیم. پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) دارای ویژگی عدم نیاز به اتو کردن پس از شست و شوی لباس می باشد.

پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) مناسب برای همه فصول

پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) پارچه مناسب برای تمامی فصول سال است. این پارچه با داشتن ویژگی های منحصر بفرد خود، به پارچه ای محبوب و مناسب برای همه فصول تبدیل شده است. اگرچه این پارچه بیشتر در فصول بهار ( عید ) و تابستان بیشتر استفاده می شود.

نرمی و لطافت بیشتر نسبت به پارچه شانتون

در ابتدای معرفی پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) به خوبی به موضوع  تفاوتی های میان پارچه شانتون و شانتون پلاس پرداختیم. یکی از شاخص ترین این ویژگی ها نرمی لطافت بیشتر این پارچه نسبت به پارچه شانتون می باشد. که سبب محبوبیت بیشتر این پارچه شده است.

ثبات رنگ و نقش پارچه

یکی از شاخص های تشخیص کیفیت و مرغوبیت یک پارچه ثبات رنگ و نقش پارچه پس از استفاده و شست و شوی مداوم است. پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) دارای ویژگی ثبات رنگ و نقش پارچه می باشد. این ویژگی یکی از مهمترین فاکتور ها در محبوبیت این پارچه می باشد.

قیمت پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ )

تعیین قیمت پارچه به فاکتور های بسیاری مربوط می باشد. که می توان کیفیت و مرغوبیت پارچه را از مهمترین این فاکتور ها دانست البته طرح و رنگ پارچه نیز در تعیین قیمت آن بی تاثیر نیست. پارچه شانتون پلاس با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود از قیمت مناسب در بازار برخوردار است.

چگونه پارچه شانتون پلاس را ارزان بخرید ؟

شما می توانید با خرید پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) از صنایع نساجی مهنام این پارچه را بسیار ارزان تر خرید بفرمایید. چرا که با خرید مستقیم پارچه از کارخانه قیمت نهایی پارچه مناسب تر از بازار می باشد. جهت خرید عمده پارچه شانتون پلاس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وجه تمایز پارچه شانتون پلاس صنایع نساجی مهنام

تمامی محصولات صنایع نساجی مهنام اعم از پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه، پارچه پرشیا، پارچه سابله کش، پارچه شبه فاستونی و … همچنین پارچه شانتون پلاس از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند. چرا که از دیرباز تا کنون کیفیت و مرغوبیت مهمترین هدف و ماموریت ما می باشد.

جهت ارسال کالیته رنگ بندی و همچنین در صورت نیاز ارسال قواره پارچه جهت تست و اطمینان از کیفیت محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian