پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه

پارچه ترگال یکی از پرفروش ترین اقلام نساجی در ایران  به حساب می آید. پارچه های ترگال به صورت ساده و کجراه ارائه می شود. پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه صنایع نساجی مهنام از مرغوب ترین و محبوب ترین پارچه های  ارائه شده در بازار خرید فروش عمده پارچه ایران می باشد. در تمامی محصولات صنایع نساجی مهنام همانطور که میدانید از مرغوب ترین مواد خام و جدیدترین تکنولوژی نساجی استفاده شده است. به همین امر تمامی محصولات مهنام دارای ضمانت  می باشد.

خرید عمده پارچه ترگال ساده و ترگال کجرا | نساجی مهنام
خرید عمده پارچه ترگال ساده و ترگال کجرا | نساجی مهنام

معرفی پارچه ترگال

پارچه ترگال از محبوب ترین پارچه های مصرفی در میان مردم عزیز ایران است که در دو نوع ترگال ساده و ترگال کجراه در کارخانه های نساجی تولید میشود. از ویژگی های بارز این پارچه می توان ثبات در رنگ،تراکم مناسب و استقامت بالا نام برد. همچنین این نوع پارچه چروک نمی شود و در میان انواع پارچه های در بازار از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. بخش عمده ای از تولید این پارچه در استان اصفهان تولید می شود. شما می توانید با مطالعه مقاله  پارچه ترگال چیست ؟ با این پارچه بیشتر آشنا شده و تفاوت میان پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه را مطالعه کنید همچنین از معایب و مزایا این پارچه بیشتر آگاه به شوید

مصرف کننده گان پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه 

پارچه های ترگال ساده و ترگال کجراه از محبوبیت خاصی در میان مردم ایران برخوردار می باشد. این پارچه در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از پرمصرف ترین موارد خرید عمده  پارچه های ترگال ساده و ترگال کجراه، بیمارستان ها می باشند. که به سبب آن عنوان پارچه بیمارستانی را در عوام کسب کرده است. از مصارف این پارچه در بیمارستان ها می توان رنگ سبز ( در اتاق عمل ) و ابی پرمصرف ترین رنگ های پارچه ترگال در بیمارستان ها می باشند. همچنین رنگ سفید نیز از رنگ های پر مصرف در مشاغل مربوط به حوزه سلامت است. از دیگر موارد پر مصرف پارچه های ترگال ساده  و کجراه می توان استفاده آن در لباس فرم های مدارس نام برد. پارچه های ترگال کجراه نیز محبوبیت خاصی میان تولیدکنندگان لباس های سازمانی و لباس کار برخوردار هستند که به عنوان کجراه لباس کاری نیز نام برده می شوند. این پارچه در موارد دیگری از قبیل ملحفه، مانتوهای رنگی در تولیدی ها مورد استفاده قرار میگیرند.

پارچه لباس کاری | نساجی مهنام
پارچه لباس کاری | نساجی مهنام

قیمت پارچه ترگال ساده و کجراه نساجی مهنام

در بازار ایران پارچه های ترگال ساده و ترگال کجراه با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. 

این تفاوت قیمت حاصل از چیست ؟!

همانطور که گفته شد این پارچه با قیمت متفاوتی در بازار به فروش میرسد که این تفاوت قیمت پارچه ترگال به عوامل بسیاری مربوط می شود. یکی از مهمترین فاکتور ها در تفاوت قیمت پارچه ترگال در کیفیت و مرغوبیت این پارچه مربوط می شود.

چگونه پارچه ترگال را ارزان بخرید !

شما با خرید عمده پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه از صنایع نساجی مهنام می توانید این پارچه را با قیمتی بسیار ارزان تر از بازار خرید بفرماید. چرا که شما با خرید مستقیم  پارچه خود از کارخانه محصولات صنایع نساجی مهنام با حذف واسطه ها و با خرید عمده این پارچه را با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به دست خواهید آورد. همچنین با این کار خیال خود را از مرغوبیت و کیفیت بالا پارچه راحت کرده چرا که تمامی محصولات صنایع نساجی مهنام دارای ضمانت کیفیت می باشد.

چرا خرید پارچه ترگال از صنایع نساجی مهنام

اگر به دنبال پارچه ترگال مرغوب با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی هستید ، شما می توانید با همین امروز با صنایع نساجی مهنام تماس بگیرید. چرا که  صنایع نساجی مهنام بزرگترین مرکز پخش پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه در اصفهان و سراسر ایران می باشد و این مجموعه  تمام محصولات خود را با قیمتی ارزانتر از بازار ، در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

امکان تست پارچه به صورت قواره ای جهت تست و اطمینان کیفیت پارچه موجود می باشد.

در پایان لیست مصارف پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه را برای شما هم میهنان عزیز فراهم آورده ایم.

۱. خرید پارچه بیمارستانی

۲. خرید پارچه لباس فرم مدارس

۳. خرید پارچه کجراه لباس کاری

۴. خرید پارچه مانتویی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian