خرید پارچه شبه فاستونی

خرید پارچه شبه فاستونی، در سال های اخیر با توجه به بالا رفتن قیمت پشم در ترکیب پلی استر پشم در پارچه فاستونی، محصول جدیدی ارائه شده است که با ترکیب پلی استر ویسکوز تولید می شود. که  آن را شبه فاستونی می نامند. پارچه های شبه فاستونی در تنوع رنگ های مختلفی تولید می شوند که وزن آن بین ۴۰۰ گرم الی ۴۱۰ گرم می باشند و عرض آن ۱۶۰ سانتی متر است.

نکات قابل توجه در شبه فاستونی های موجود در بازار

۱- وزن پارچه

۲-عرض پارچه

۳- عدم گوله گوله شدن ( تل کردن ) روی سطح پارچه

۴- کیفیت رنگ و زیر دست پارچه

وزن پارچه شبه فاستونی

یکی از مولفه ها تشخیص کیفیت و مرغوبیت پارچه وزن پارچه است. شما می توانید با بررسی وزن پارچه از کیفیت و مرغوبیت پارچه پی ببرید حال بهترین وزن برای پارچه شبه فاستونی چقدر است ؟ 

بهترین وزن برای این محصل ۴۰۰ گرم  الی ۴۱۰ گرم می باشد

عرض پارچه

پارچه شبه فاستونی با توجه به اینکه برای  دوخت شلوار استفاده می شود. و همچنین جهت صرفه جویی در پارچه در عرض ۱۶۰ سانتی متر تولید می شود که این مقدار عرض بهترین میزان برای این محصول می باشد

عدم گوله گوله شدن روی سطح پارچه

گوله گوله شدن سطح روی پارچه به مثال بسیاری می تواند مربوط شود. که در هنگام خرید پارچه شبه فاستونی باید به آن دقت کرد. نوع نخ و میزان تاب نخ پلی استر ویسکوز به کار رفته در پارچه خام این محصول از مواردی است که باید هنگام خرید پارچه شبه فاستونی به آن دقت کرد.همچنین پرز سوزی در هنگام تکمیل این محصول از مواردی است که میزان گوله گوله شدن روی سطح پارچه را به حداقل  می رساند

کیفیت رنگ در زیر دست پارچه

کیفیت رنگ و تثبیت رنگ از شاخص ها مهم پارچه شبه فاستونی می باشد که باید هنگام خرید این محصول بررسی و دقت کرد. جهت تست و آزمایش کیفیت رنگ و تثبیت رنگ این محصول می توان با یک پارچه سفید رنگ، و مرطوب کردن آن مطمئن شد.همچنین برای نرمی  لطافت  و لختی زیر دست پارچه شبه فاستونی  نباید در فرایند تکمیل از نرم کننده بیش از حد استفاده نمود. چرا که هم به گسستگی پارچه لطمه وارد می نماید و همچنین پس از چند بار شست و شوی تمامی خصوصیات آن از بین می رود.

شبه فاستونی | صنایع نساجی مهنام

مصارف پارچه شبه فاستونی

پارچه شبه فاستونی، پارچه ای است مناسب تمام فصول که از محبوبیت خاصی در میان تولید ها و خیاطان شلوار برخوردار است. حال انکه از این محصول در دوخت لباس ها مجلسی نیز به دلیل جذابیت خاص خود استفاده می شود.

قیمت پارچه شبه فاستونی در بازار ایران

قیمت پارچه یکی از مهمترین شاخص ها قبل از خرید یک پارچه می باشد.حال آنکه تعیین قیمت پارچه خود مستلزم بسیاری از موارد می باشد که به آن خواهیم پرداخت.اولین و مهمترین فاکتور در تعیین قیمت یکپارچه کیفیت و مرغوبیت پارچه می باشد. از دیگر موارد که می توان نام برد رنگ پارچه می باشد.

چگونه پارچه شبه فاستونی صنایع نساجی مهنام را ارزان بخرید ؟

خرید پارچه شبه فاستونی با قیمت مناسب از ابتدایی ترین مسائلی است که  خریداران این پارچه با آن دست وپنجه نرم می کنند. صنایع نساجی مهنام این مسئله را برای نه تنها خریداران پارچه شبه فاستونی بلکه تمام خرداران و مشتریان پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه ، پارچه پرشیا ، پارچه شانتون پلاس ( شانتون دو نخ ) ، پارچه سابله کش ، پارچه تترون و … آست کرده است. شما می توانید با خرید مستقیم محصولات مهنام از کارخانه محصولات خود را با مناسب ترین قیمت خریداری بفرمایید.شما می توانید جهت مشاهده و خرید عمده تمامی محصولات مهنام به صفحه خرید عمده پارچه بروید. جهت اگاهی از قیمت تمامی محصولات صنایع نساجی مهنام  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

صنایع نساجی مهنام امکان ارسال قواره پارچه شبه فاستونی جهت تست و تضمین کیفیت و مرغوبیت این محصول را جهت رضایت مشتریان فراهم کرده است. صنایع نساجی مهنام پذیرا ارائه نظرات شما مشتریان و هم میهنان عزیز برای بهبود کیفیت خود می باشد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian