دستگاه تولید بدنه ماسک حرارتی

صنایع نساجی مهنام با افتخار ارائه به فروش دستگاه های تولید بدنه ماسک حرارتی می نماید. امروزه ماسک یکی از وسایل ضروری و جدا نشدنی از زندگی  همه  انسان ها در سراسر جهان تبدیل شده است. چرا که روانشناسان بر این باور هستند که استفاده از ماسک می تواند یاد آور خوبی برای خطرات  آلودگی  و ویروس ها باشد. و هر فرد در هنگام استفاده از ماسک میزان تماس دست با دهان و بینی یا چشم به صورت قابل توجه کاهش می یابد.

تاثیر ماسک بر کرونا ویروس

طی یک تحقیقات و یک شبیه‌سازی جدید سازمان بهداشت جهانی انجام داده است می توان به خوبی نشان داد که چرا استفاده از ماسک برای جلوگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا مهم و الزامی است. بدون ماسک، قطرات تولید شده به هنگام سرفه می‌توانند تا ۳۷ متر پخش شوند، اما استفاده از ماسک این فاصله را به ۱۲ سانتی‌متر کاهش می‌دهد.از طرف دیگر با توجه به اینکه ویروس کرونا به راحتی از راه صحبت، عطسه و سرفه منتقل می‌شود، بنابراین حفظ فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و عینک محافظ بر روند انتقال ویروس کرونای جدید، تاثیر قابل توجهی دارد و تنها وسیله ساده و قابل استفاده برای جلوگیری از انتشار این ویروس خطرناک  می باشد.

صنایع نساجی مهنام و چرایی تولید دستگاه ماسک حرارتی

با افزایش آلودگی ها و پدید آمدن ویروس خطرناک کرونا، استفاده از ماسک به جز پزشکان و کادر درمان برای همه مردم به یک ضرورت و امری الزامی شده است. همین امر سبب شد تا ما در صنایع نساجی مهنام شروع به ساخت دستگاه تولید بدنه ماسک حرارتی انجام دهیم. تا شاید کمک بسیار ناچیزی برای پزشکان و کادر زحمتکش درمان باشد. ما در صنایع نساجی مهنام همواره در تلاشیم تا تمامی محصولات و دستگاه های تولید شده از کیفیت و دوام خوبی برخوردار باشند.

مشخصات دستگاه تولید بدنه ماسک حرارتی صنایع نساجی مهنام

ظرفیت این دستگاه حدود روزانه ۴۰۰۰۰۰ بدن در هر ۲۴ ساعت می باشد همچنین این دستگاه قابلیت انتقال به ماسک آلتراسونیک را دارا می باشد.از ویژگی های مهم این دستگاه می توان سود دهی بالا، عملکرد سریع و نیمه اتوماتیک، عدم نیاز به نیروی کار گسترده، به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش،  همراه با آموزش راه اندازی خرید دستگاه تولید بدنه ماسک حرارتی، امکان تولید در ظرفیت های بالاتر به صورت سفارشی.

توجه کنید در حال حاضر تا زمان رفع بیماری کرونا، تولید ماسک با مجوز فوری و موقت صادر می گردد. بنابراین گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری کم دردسر می باشد. همچنین با توجه با افزایش قیمت ماسک در بازار، در محیط های صنعتی استفاده از دستگاه تولید ماسک منطقی تر و نیاز به صرف بودجه کمتر است. 

ویژگی های یک ماسک استاندارد چیست ؟

شما می توانید یک ماسک استاندارد را از این ویژگی های تشخیص دهید. ماسک  باید تمام پرس باشد و از سیستم دوخت لمینتی در تولید نباید استفاده شود و حتما با بهره گیری از سیستم التراسونیک دوخت انجام بگیرد.همچنین یک ماسک استاندارد باید از پارچه های مرغوب نظیر ملت بلون یا اس ام اس باند یا اسپان باند تشکیل شده باشد و دیگر باید خاصیت ضد آب داشته باشد.یکی از راه های تشخیص کیفیت یک ماسک این است که هنگام فوت کردن از داخل ماسک نتواند شعله کبریتی را خاموش کند.همچنین بخش لایه وسط ماسک که امر فیلتر را ایفا می نماید نباید با قرار گرفتن در معرض گرما و حرارت بسوزد.

جهت اطلاع از قیمت، مشاوره و سفارش دستگاه با شماره: ۰۹۱۳۱۲۷۹۱۲۳ تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian