خرید پارچه کرپ مازراتی

خرید پارچه کرپ مازراتی، این محصول از پارچه های محبوب و پرکاربرد در بازار ایران و جهان میباشد. به طوری که به ندرت می توان یک واحد تولیدی را پیدا کنید که نام آن این پارچه را نشنیده باشد همچنین پارچه کرپ مازراتی از پارچه ها محبوب می باشد که در صنعت مد و طراحی لباس نظر مثبت بسیاری از طراحان را به خود جلب کرده است. 

معرفی پارچه کرپ مازراتی

بافت پارچه های کرپ مازراتی به صورتی است که کمی کش می آید، این محصول بی نظیر همچنین چروک  نمیشود.و دارای بافت نرم و لطیف است که سبب شده این محصول  مناسب چهار فصل باشد. با توجه به اینکه در سال های اخیر با بالا رفتن قیمت  ارز در کشورمان، قیمت تمامی اجناس افزایش یاب که این امر بیشتر در اجناس وارداتی به چشم می خورد. پدید آمدن محدودیت ها سبب شده تولید این محصول در ایران  برای تولید کنندگان و مصرف کننده گان مقرون به صرفه شده است.

تفاوت میان کرپ مازراتی خارجی و داخلی چیست ؟

یکی از مهمترین تفاوت ها میان کرپ مازراتی تولید داخل، تولید خارج در این است که محصولات تولید شده داخل هم مانند تمامی محصولات صنایع نساجی مهنام دارای تضمین کیفیت می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل در محصولات قابلیت مرجوع جنس و اخذ خسارت برای تمامی مشتریان عزیز محفوظ می باشد.همین دلیل تولید کنندگان این پارچه کرپ مازراتی کلیه نکات و موارد مهم جهت تضمین کیفیت این محصول را رعایت می کنند.

پارچه ها کرپ مازراتی تولید داخل نیز دارای تفاوت هایی می باشند. این تفاوت ها در برند های مختلف مشهور بیشتر به چشم می اید.حال یکی از عوامل مهم در ایجاد تفاوت در این محصول مربوط به رنگرزی تکمیل این پارچه می باشد. صنایع نساجی مهنام تکمیل این پارچه را با همکاری شرکت سانته که در این زمینه تجربیات بسیار خوبی دارد. انجام  داده و این محصول را به بازار ارائه می دهد.

موارد مصرفی پارچه کرپ مازراتی

پارچه کرپ مازراتی جزء دسته پارچه های ضخیم و با دوام می باشد. که برای تولید مانتو مجلسی، اداری، شلوار، کت و دامن، انواع بلوز زنانه استفاده می شود. این محصول از چروک نمی شود. نرم و لطیف است به همین دلیل از جایگاه بسیار خوبی در میان طراحان مد برخوردار می باشد. 

نکات قابل توجه که هنگام خرید پارچه کرپ مازراتی باید به آن توجه کرد ؟

۱- نداشتن زیر اتو (کسر پس از اتو کشی )
۲- گوله گوله شدن سطح پارچه
۳- وزن مناسب
۴- میزان کشسانی پارچه
۵- کیفیت رنگ پارچه و براق بودن آن
۶- تابیده شدن پارچه پس از دوخت و اتو در قسمت های سر آستین و…

نداشتن زیر اتو

یکی از پارامتر ها مهم در تعیین کیفیت و مرغوبیت پارچه  کرپ مازراتی تثبیت طول و عرض پارچه پس از اتو شدن است. که این عملیات در هنگام fix کردن پارچه صورت می پذیرد.

گوله شدن سطح پارچه

گوله شده سطح روی پارچه از مشکلاتی است که در بسیاری از پارچه های دیده می شود. اکنون به علل بروز این مشکل می پردازیم.یکی از شاخصه ها مهم در این محصول نوع نخ به کار رفته در تولید پارچه کرپ مازراتی می باشد. بهترین نخ های به کار رفته شده در این محصول نخ های میکرو فیلا منت کش نمره ۷۵ می باشد. 

وزن مناسب پارچه کرپ مازراتی

 کرساژ این محصول بسیار حائز اهمیت است بهترین وزن مناسب بین ۳۰۰ گرم الی ۳۴۰ گرم جهت مانتو و  350 گرم الی ۴۰۰ گرم جهت شلوار می باشد .

میزان کشسانی پارچه

از مهمترین فاکتور هاا پارچه کرپ مازراتی میزان کشسانی پارچه می باشد. این پارامتر از پارامتر های  بسیار مهم در دوخت و زیبایی و تن خور مناسب لباس است. بهترین میزان کشسانی پارچه در این محصول بین ۲۸ الی ۳۲ در صد محاسبه می گردد.

کیفیت رنگ و براق بودن آن

در تولید و تکمیل پارچه کرپ مازراتی می بایستی از بهترین بدنه های نوع رنگ استفاده شود چرا که این امر رابطه مستقیمی با براقی پارچه دارد.

تابیده شدن پارچه

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت تثبیت پود در فرآیند تکمیل پارچه می باشد و که باعث می شود جنس تولید شده خوش فرم در تن بنشیند.

چرا خرید پارچه کرپ مازراتی از صنایع نساجی مهنام

پارچه کرپ مازراتی دارای  ویژگی ها بسیاری می باشد که در این صفحه تاکنون به تعدادی از این ویژگی ها  اشاره شده است.صنایع نساجی مهنام با توجه به نیاز بازار و اهمیت این محصول شروع به تولید پارچه کرپ مازراتی نموده است. تمامی محصولات تولید شده در صنایع نساجی مهنام از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند همچنین تمامی این محصولات از جمله پارچه کرپ مازراتی دارای تضمین کیفیت می باشد که این امر به خودی خود تضمینی از مرغوبیت و کیفیت بالا تمامی محصولات تولید شده در صنایع نساجی مهنام می باشد.

شما می توانید جهت مشاهده و اطلاع از تمامی محصولات صنایع نساجی مهنام به صفحه خرید عمده پارچه بروید.

قیمت پارچه کرپ مازراتی در بازار ایران ؟

تعیین قیمت یک پارچه به عوامل و فاکتور های بسیار زیادی مربوط می شود که اکنون به برخی از این عوامل خواهیم پرداخت.یکی از شاخص ترین فاکتور ها در تعیین قیمت یکپارچه کیفیت و مرغوبیت پارچه می باشد. از دیگر عوامل مهمی که می توان در تعیین قیمت پارچه تاثیر بگذارد مواد اوله یا به اصطلاح خام مورد نیاز برای تولید پارچه است

خرید پارچه کرپ مازراتی با قیمت استثنایی

یکی از معضلات مهم عدیده ای از خریداران و مصرف کننده گان پارچه کرپ مازراتی و دیگر محصولات قیمت محصولات می باشد. امروز این مژده را به همه خریداران و مصرف کننده گان محصولات نساجی خواهیم داد. شما می توانید با خرید مستقیم از کارخانه صنایع نساجی مهنام تمامی محصولات این مجموعه را اعم از پارچه کرپ مازراتی، پارچه ترگال ساده و ترگال کجراه ، پارچه پرشیا مکانیک، پارچه شانتون پلاس، پارچه سابله کش و … با قیمت بسیار استثنایی و مناسب خریداری بفرمایید.. جهت اطلاع از قیمت و خرید عمده پارچه همین امروز با ما تماس بگیرید.

صنایع نساجی مهنام یکی از بهترین پارچه های کرپ مازراتی را تولید می نماید و آمادگی جهت ارسال قواره ای جهت تست و مطمئن شدن از کیفیت محصول را دارا می باشد


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian