پارچه شبه فاستونی پلی استر ۱۰۰%

پارچه شبه فاستونی پلی استر ۱۰۰%

با توجه به بالا رفتن قیمت پشم و پلی استر ویسکوز این پارچه جایگاه خوبی در بین پارچه های فاستونی قرار گرفته است. حال به بررسی ویژگی های پارچه شبه فاستونی پلی استر ۱۰۰% خواهیم پرداخت.

ویژگی های پارچه شبه فاستونی پلی استر ۱۰۰%

این محصول از مرغوبیت و کیفیت خوبی برخوردار است. همچنین این پارچه دارای  دوام بسیار خوبی می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول قیمت مناسب آن نسبت به محصول های مشابه می باشد. که بسیاری از تولید کننده گان شلوار  را به خود جذب کرده است

مواد تشکیل دهنده این محصول

مواد تشکیل دهنده این پارچه از پلی استر صددرصد است. که به شکل رنگی بافته می شود و  پس از مراحل تکمیل این محصول از نرمی و لطافت بسیار خوبی برخوردار می شود. وزن پارچه شبه فاستونی پلی استر ۱۰۰%، ۳۲۰ گرم می باشد. همچنین عرض این محصول ۱۵۰ سانتی متر است. این محصول در تنوع رنگ و طرح بالا تولید می شود شما می توانید رنگ و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.

چرا خرید پارچه شبه فاستونی پلی استر ۱۰۰% از صنایع نساجی مهنام !

صنایع نساجی مهنام با ۳ دهه فعالیت در حوزه نساجی همواره در تلاش است که این دو اصل را  ( کیفیت و تنوع ) را در تمامی محصولات خود ارائه دهد. این صنایع با توجه به بالا رفتن قیمت پشم و پلی استر ویسکوز برای رفاه مردم و مشتریان عزیز و گرامی خود اقدام به تولید پارچه شبه فاستونی پلی استر ۱۰۰% با بالاترین کیفیت و مرغوبیت کرده است. شما می توانید با خرید عمده این محصول از کارخانه این محصول را با قیمت بسیار مناسب تر از بازار تهیه بفرمایید.

صنایع نساجی مهنام امکان ارسال قواره پارچه شبه فاستونی پلی استر ۱۰۰% جهت تست و تضمین کیفیت و مرغوبیت این محصول را جهت رضایت مشتریان فراهم کرده است. صنایع نساجی مهنام پذیرا ارائه نظرات شما مشتریان و هم میهنان عزیز برای بهبود کیفیت خود می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IRPersian